רשימת משימות לחתונה

Rate this post

הערב המאושר בחייכם עוד מעט מגיע ועליכם להיות ערוכים ומוכנים לכך, לפניכם רשימה המכילה את כל הנושאים שעליכם לדאוג להם לכבוד יום חתונתכם.

רשימת דברים שצריך לסגור לקראת החתונה

  1. רישום ברבנות וקבלת הכתובה.
  2. מציאה של רב, קיום פגישה ותיאום מועד.
  3. למצוא תקליטן, תאורה ואפקטים.
  4. אולם כמובן, אך אנו יודעים שאין צורך להזכיר
  5. לקנות טבעת נישואין וכמובן שתהיה מכספו של הבעל.
  6. אטרקציות תמיד יוסיפו חיים ושמחה לאירוע.
  7. במקרים של מקומות מרוחקים או אורחים רחוקים, חשוב לסגור הסעה לחתונה.
  8. צלם סטילס וצלם וידאו.
  9. גם צלם מגנטים לא חשוב פחות!
  10. אלכוהול וברמנים.
  11. חליפה חתן ושמלת כלה.
  12. קישוטים לרכב וזר לכלה.

כעת ניגע בחלק מהנושאים וניתן כמה טיפים.

נושא הרישום ברבנות, מה צריך להביא וכיצד לגשת אל הנושא?

ראשית, עליכם ליצור קשר עם הרבנות שנמצאת באזורכם, בדרך כלל בכל עיר יש רבנות עירונית, ניתן ליצור קשר טלפוני על מנת לתאם פגישה לפתיחת תיק ברבנות, פתיחה של תיק היא בעלות סמלית ואינה יקרה והיא כוללת: פתיחה של התיק, טבילה במקווה, הדרכת כלה, הדרכת חתן, כתובה וכל הטיפול בטפסים. לפגישה הראשונה יש להביא צילום תעודת זהות של החתן והכלה כולל ספח, תמונות פספורט, תעודות נישואין של ההורים מצד החתן והכלה ואת התשלום.

טיפ בנושא הסעות לחתונה

נקפוץ קצת אל נושא אחר שמחייב אתכם בטיפול שאינו צמוד לאירוע עצמו, אם אתם רוצים לקבל מחיר טוב ולתפוס חברה איכותית עליכם להזמין לפחות חודשיים מראש חברת הסעות לאירועים וחתונות בפרט, בשל תקופת החתונות העומס הגדול מייקר את המחירים ומרבית החברות בעלות השם בתפוסה מלאה, לכן חשב להקדים ולא להשאיר את הנושא הזה לסוף התהליך, תוכלו להמשיך ולקרוא עוד על הסעות לחתונה כאן: https://www.top-bus.co.il/הסעה-לחתונה 

טיפים בנושא צילום

רבים אשר סוגרים עם חברת צילום סטילס, יסגרו גם את צילום הווידאו דרך אותה חברה, ישנם כאלו שגם יוספו צילומי זוגיות לחבילה ויקבלו מחיר מוזל. אנו מציעים לכם לא! לשלם את כל התשלום ביום שלמחרת האירוע אלא לעשות זאת בצורה הבאה: בעת סגירה לשלם מקדמה, יום לאחר האירוע או ביום החתונה עצמו לשלם עוד כ-50% ולאחר עריכת סרט הווידאו וקבלת האלבומים לשלם את היתרה, דבר אשר יבטיח לכם יחס הוגן לאורך כל הדרך ועמידה בזמנים של חברת הצילום.

טיפ אחרון.

קחו הכל בקלות! זה היום המאושר בחייכם ואין שום סיבה לכך שתהיו לחוצים, אל תשכחו להנות וכמובן על מנת למנוע כאבי ראש ולחצים מיותרים דברים כמו צלמים, אטרקציות, הסעות, אולם וכדומה אשר יכולים להסגיר זמן רב לפני האירוע, סגרו אותם! אל תשאירו שום דבר לסוף על מנת שתהיו כמה שיותר פנויים לשמוח.