רבנות ראש העין

פרטים נוספים:

רב העיר ראש העין
הרבנות אחראית על פועלו של רב העיר , הרב עזריה בסיס אשר אחרי על פסיקה בנושאי דת שונים, ניהול טקסים דתיים וכדומה.
בנוסף לרב העיר אחראית הרבנות גם על תפקודם של רבני השכונות השונים הפועלים באזורים מוגדרים בתחומה של ראש העיר .

מלבד פעילותו של רב העיר אחראית המועצה הדתית בראש העין על מספר תחומים נוספים:
קבורה יהודית בראש העין
מחלקת הקבורה היהודית מנוהלת על ידי הרב שלמה נהרי אליו ניתן לפנות בטלפון 0546640692. המחלקה אחראית על ניהול תקין של הקבורה בבית העלמין בעיר ועל תחזוקתו ועל פעילותה של החברה קדישא הפועלת בתחומי ראש העין.

רישום נישואים רבנות ראש העין
הרבנות בראש העין מעניקה שירות רישום נישואים לאזרחים היהודים בעיר. מחלקת הנישואים ברבנות ראש העין מופעלת על ידי הרב אביחיל אלמגור והיא פעילה בטווח שעות הפעילות של הרבנות. יש לתאם פגישה מראש מול מזכירות הרבנות בכדי להגיע לרישום נישואים ברבנות ראש העין.

הרבנות מעבירה גם הדרכות כלה לכלות לפני הנישואים על ידי הרבנית אסתר שלמה, אליה ניתן לפנות בטלפון 0527630415. שעות הפעילות של מחלקת הדרכות כלה שונות משעות הפעילות הרגילות של המועצה הדתית בעיר ויש לתאם הגעה מראש.

כשרות בראש העין
נושאי הכשרות השונים לרבות פיקוח על בתי עסק הפועלים בתחום המזון והנפקת תעודות כשרות מנוהלים על ידי מחלקת הכשרות בסניף הרבנות המקומי. מחלקת הכשרות מנוהלת על ידי הרב רונן לגמרי וניתן לפנות אליו בטלפון 0502764867.
מחלקת הכשרות בראש העין מפעילה צוות של משגיחי כשרות הפועל בתחומה של ראש העין ואחראי לוודא כי המחזיקים בתעודת הכשרות אכן פועלים על פי כל התנאים הדרושים על פי ההלכה היהודית.

מקוואות בראש העין
מחלקת המקוואות בעיר מנוהלת על ידי הרב אמנון דהרי ובאחריותה להפעיל באופן תקין ולתחזק את שלושת המקוואות הפועלים בעיר. המקוואות בעיר פעילים בכל ימות השבוע ועל מנת לתאם הגעה מחוץ לשעות הפעילות יש לפנות אל מזכירות המקווה .

• הטייס – במקום פועלים שני מקוואות המיועדים לנשים ולגברים בהפרדה. המקווה ממוקם ברחוב הטייס בעיר ובנוגע לטבילת נשים או ניתן לפנות אל המזכירות בטלפון 039382448.

• הרש"ש – מקווה לטבילת נשים וטבילת כלים ברחוב הרש"ש בראש העין. ניתן לתאם הגעה מול המזכירות בטלפון 039026634.

• רש"י – מקווה המיועד לטבילת נשים בלבד הממוקם ברחוב רש"י בעיר. פניה אל מזכירות המקווה תתבצע בטלפון 039380277.

טלפון: 039389689

שעות קבלת קהל:

סניף הרבנות בראש העין פתוח לקבלת קהל בימים א`-ה` 08:30-12:00 א`,ג` 16:00-17:30

רבנים מומלצים:

עוד באזור:

Call Now Button דילוג לתוכן