רבנות מגדל העמק

פרטים נוספים:

לשכת רב העיר מגדל העמק
הרבנות דואגת לפעילותם של שני רבני עיר – ספרדי ואשכנזי. רב העיר הספרדי הוא הרב אברהם מנחם והרב הספרדי האשכנזי הוא הרב יצחק דוד גרוסמן.
בנוסף אליהם מפעילה הרבנות גם שלושה רבנים הפועלים כרבני שכונות בעיר.
הרבנות פועלת במספר תחומים שונים בכדי לספק לאזרחים היהודים בתחומה של מגדל העמק שירותי דת איכותיים.

רישום נישואים במועצה דתית מגדל העמק
מחלקת הנישואים ברבנות מנוהלת על ידי מר יהודה מנחם ולפני כל הגעה אל הרבנות עליכם לתאם פגישה מוקדמת מול מזכירות הרבנות בטווח שעות פעילותה .

מקוואות במועצה דתית מגדל העמק
מחלקת המקוואות מנוהלת על ידי מר יוסי מלכה והיא אחראית על הפעלתם של שלושה מקוואות במגדל העמק.

אביב – מקווה נשים הממוקם ברחוב האביב במגדל העמק. המקווה פעיל בכל ימות השבוע ועל מנת לתאם פגישה לטבילה בשבתות וערבי חג ניתן לפנות אל מזכירות המקווה בטלפון 04-6543220.
מרכז – מקווה נשים הממוקם ברחוב הנשיאים במגדל העמק. המקווה פתוח לשימוש הקהל בכל ימות השבוע ובמידה ותרצו לטבול במקווה בשבתות או ערבי חג תוכלו לפנות אל מזכירות המקווה בטלפון 04-6543353 ותאם פגישה מראש.
נוף העמק – מקווה נשים נוסף הנמצא ברחוב נוף העמק במגדל העמק. ניתן להגיע למקווה לטבילה בכל אחת מימות השבוע אך במקרים של טבילה בשבת וערבי חג יש לתאם את הנושא מראש מול מזכירות המקווה בטלפון 04-6547808.
קבורה במועצה דתית מגדל העמק
הרבנות אחראית גם על כל נושאי קבורה יהודית במגדל העמק. פעילותה של החברה קדישא בעיר מנוהלת בידי מר יעקב עמר אליו ניתן לפנות בטלפון 050494385 ואילו בתי העלמין בתחומה של מגדל העמק מנוהלים בידי מר שמעון זגורי ואליו ניתן לפנות בטלפון 053-765731

כשרות במועצה דתית מגדל העמק
מחלקת הכשרות ברבנות מגדל העמק מנוהלת על ידי הרב יהודה מנחם. מחלקת הכשרות אחראית לפיקוח על בתי עסק המחזיקים בתעודות כשרות ועל הנפקת תעודות כשרות למבקשים להנפיק תעודה לאחר ביצוע הבדיקות הנדרשות.

טלפון: 046541849

שעות קבלת קהל:

הרבנות במגדל העמק פתוחה לקבל קהל בימים א'- ה' בין השעה תשע בבקר לשתיים עשרה בצהריים.
הרבנות פתוחה גם ביום א' בשעות ארבע אחר הצהריים ועד לשש בערב .

רבנים מומלצים:

עוד באזור:

Call Now Button דילוג לתוכן