רבנות בית שמש

פרטים נוספים:

רב העיר ורבני שכונות בבית שמש
הרבנות אחראית על פעילותו של רב העיר הרב שמעון ביטון ושני רבני השכונות הפועלים לצידו. הרבנים מופיעים בטקסים שונים ומעניקים שירות לקהילה בנושאים שונים כמו עריכת טקסים דתיים ומתן שירותי ייעוץ על פי ההלכה היהודית

הרבנות בבית שמש מעניקה שירותי יעוץ ופסקי הלכה לתושבים היהודים ומניקה להם שירותי דת גם בנושאים הבאים:

קבורה יהודית בבית שמש
הרבנות בבית שמש אחראית לתחזוקתו של בית העלמין הוותיק בעיר ומשקיעה סכומי כסף גדולים בתחזוקת הקברים בו בשל התנאים הגיאוגרפים במקום. על כל נושא הקבורה היהודית בעיר בית שמש אחראי מר ישי מורי האחראי על שירותי חברה קדישא בעיר ואליו ניתן לפנות בטלפון 0522630874.

במקרים בהם קיים ספק ביהדותו של הנפרד מטפל רב השכונה מהרב דוד ספקטור שליט"א בתיאום עם רב העיר הרב שמעון ביטון שליט"א.

נישואים ברבנות בית שמש
הרבנות בבית שמש מספקת למבקשים להינשא בה שירותי רישום נישואים, הדרכות כלה והנפקת תעודת רווקות. מחלקת הרבנות מנוהלת על ידי הרב שלמה סוסיה ויש לתאם פגישה מראש לפני הגעה לרישום נישואים ברווקות בטווח שעות הפעילות של הרבנות. במקרה של ספק ביהדותו של אחד מבני הזוג הנושא נבדק על ידי הגורמים הרלוונטיים.

כשרות ברבנות בית שמש
הרבנות בבית שמש היא הגורם היחידי המוסמך להעניק תעודת כשרות לעסקים הפועלים בבית שמש הפועלים בתחום המזון. מחלקת הרבנות מנוהלת על ידי רב העיר ועל ידי הרב שלמה סוסיה. הרבנות מפעילה גם צוות של משגיחי כשרות, שוחטים ומנקרים אשר אחראי על פיקוח המזונות בתחומה של בית שמש. בכל נושא ניתן לפנות אל מזכיר הרבנות מר שמואל קקון בטלפון 0523120481

מקוואות בבית שמש
הרבנות בבית שמש מפעילה שבעה מקוואות נשים לרווחת הציבור היהודי בבית שמש. כל המקוואות פעילים בימים א'-ה' כארבעים דקות לפני שקיעת השמש ועד לשעה תשע בערב בשעון חורף או לשעה אחת ערה בלילה בשעון קיץ.

בימי שישי וערבי החג המקוואות נפתחים כעשרים דקות לפני שקיעת השמש ובמוצאי שבת וחג כשלושים דקות לאחר יציאת השבת או החג למשך ארבע שעות בשעון חורף או עד לשעה אחת עשרה בשעון קיץ.

• נחל דולב – מקווה נשים ברחוב נחל דולב שלושים. לתיאום הגעה ניתן לפנות למזכירות בטלפון 029925213.
• רי"בז – מקווה נשים המיועד גם לטבילת נשים בעלות מוגבלויות בתיאום מראש. ניתן לתאם הגעה מול מזכירות המקווה בטלפון 029998472
• גבעת רקפת – מקווה נשים ברחוב הרקפת ארבעים ושתיים. ניתן לפנות למזכירות המקווה לתיאום הגעה בטלפון 029925536
• המשלט – מקווה נשים ברחוב המשלט שתיים עשרה בבית שמש. הניתן לפנות אל מזכירות המקווה בכל נושא בטלפון 029913404.
• לכיש – המקווה סגור באופן זמני.
• ראובן – מקווה נשים המיועד גם לטבילת כלים. לתיאום מראש ניתן לפנות אל הבלנית רבקה מייזלר בטלפון 050-4143634
• שביל האשל – מקווה נשים ברחוב האשל עשרים וארבע. ניתן לפנות למקווה בטלפון 029914788.

טלפון: 029911361

שעות קבלת קהל:

המועצה הדתית בבית שמש פתוחה לקבלת קהל בימים א' ב' ג' ו-ה' בין השעות שמונה וחצי בבקר לאחת בצהריים. בנוסף לשעות הפעילות בבקר המועצה הדתית בית שמש פתוחה לקבלת קהל גם בימים א' ו-ג' בין השעות ארבע עד שש אחר הצהריים .

רבנים מומלצים:

עוד באזור:

Call Now Button דילוג לתוכן